صفحه اصلی > راهبرد مشارکت مصوب 

راهبرد مشارکت مصوب دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

 

این دانشگاه در جهت رسیدن به اهداف سازمانی خود در حوزه های 1) تامين، حفظ و ارتقاء سلامت آحاد مردم 2) تربيت نيروي انساني متخصص، متعهد و کارامد 3) توليد دانش نوين، نهایت سعی و تلاش خود را می‌نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر، رضایتمندی ذینفعان خود را شامل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي ، دانشجويان، بيماران، تامين‌کنندگان، عموم مردم، نهادهاي عمومي را تأمین نماید.


-
تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان مجهز به امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی  از طریق "ارسال پیشنهادات" می‌باشد. در این قسمت شما می‌توانید، به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نمایید. به محض ثبت انتقاد یا پیشنهاد، سعی می‌گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

- در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس‌پذیری تارنما، دسترس‌پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.

- تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

سامانه ملی 190 به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی هموطنان عزیز مهیا و بصورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات شما عزیزان خواهد بود.

- در صورت نیاز به دسترسی به شماره تماس هریک از واحدهای تحت پوشش دانشگاه می‌توانید از طریق تارنمای دانشگاه و قسمت راهنمای تماس اقدام نمایید.

- جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش می‌توانید به میز خدمت الکترونیک مراجعه نمایید.

- در صورت تمایل به منظور ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات می‌توانید پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات را تکمیل فرمائید.

  - پست الکترونیک روابط عمومی دانشگاه به آدرس webdapgpr@gmail.comجهت دریافت پیام های شهروندان و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است