بیانیه توافق سطح خدمات مقدمه
مراجعین محترم؛ بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
هدف
مسئولیت و تعهدات:
۱1- این تارنما مجهز به امکان دریافت درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش مديريت بازرسی، ارزيابی عملکرد و پاسخگوئی به شکايات، و تکمیل فرم درج شکایات است؛ همچنین امکان تماس با مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات تعرفه سلامت 1690 فراهم است. (آدرس الکترونیک : www.1690.ir یا 190site.behdasht.gov.ir)
2- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده و به متقاضی اعلام گردد.
3- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. (از تارنمای اصلی دانشگاه به آدرس hums.ac.ir در دسترس می باشد)
4- جهت بهره مندی از خدمات تفکیک شده هر بخش، به تارنمای مربوطه (مانند: بیمارستان، دانشکده، معاونت و...) مراجعه نمایید.
5 - این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد، در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
|
