بیانیه توافق سطح خدمات
مقدمه
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
هدف
- هدف از این توافقنامه سطح خدمت ،ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه برای خدمت گیرندگان می باشد .
- این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روشهای نظارت و مسئولیتهای دانشگاه را در مشخص میکند.
مسئولیت و تعهدات:
۱- این تارنما مجهز به امکان دریافت درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات، و تکمیل فرم درج شکایات است؛ همچنین امکان تماس با مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات تعرفه سلامت 1690 فراهم است. (آدرس الکترونیک : www.1690.ir یا 190site.behdasht.gov.ir)
2- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده و به متقاضی اعلام گردد.
3- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. (از تارنمای اصلی دانشگاه به آدرس hums.ac.ir در دسترس می باشد)
4- جهت بهره مندی از خدمات تفکیک شده هر بخش، به تارنمای مربوطه (مانند: بیمارستان، دانشکده، معاونت و...) مراجعه نمایید.
5 - این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد، در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع فونت:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: