لیست اخبار صفحه :448
بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان میناب

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان میناب

دکتر غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه معاونین بهداشتی، آموزشی ، توسعه و مدیریت منابع و برنامه ریزی،معاون درمان و دفتر فنی از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان میناب بازدید بعمل آورد .

بهرمندی اتباع غیر ایرانی از خدمات بهداشتی درمانی رایگان

بهرمندی اتباع غیر ایرانی از خدمات بهداشتی درمانی رایگان

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه تمامی اتباع غیر ایرانی هماننده اتباع ایرانی از خدمات بهداشتی رایگان برخوردار خواهند شد گفت:کمیساریای عالی پناهندگان با همکاری مرکز مدیریت بیماریها ویونیسف در دو حوزه تکمیل واکسیناسیون و غربالگری که هدفش اتباع خارجی مقیم ایران است طرحی ارائه داد و قرار است از اول دی و به مدت سه ماه اجرا شود.

خدمات رایگان به بیماران مبتلا به هپاتیت در مرکز مشاوره هپاتیت بندرعباس

خدمات رایگان به بیماران مبتلا به هپاتیت در مرکز مشاوره هپاتیت بندرعباس

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اعلام این خبر گفت: مرکز مشاوره بیماری هپاتیت در مرکز خدمات جامع سلامت سعادت آماده ارائه خدمات مشاوره ای، تشخیصی و درمانی به بیماران و افراد مشکوک به بیماری هپاتیت نوع B و C می باشد.

پیگیری اخذ مجوز استخدامی دانشگاه علوم پزشکی از سازمان اداری و استخدامی کشور

پیگیری اخذ مجوز استخدامی دانشگاه علوم پزشکی از سازمان اداری و استخدامی کشور

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پیگیری اخذ مجوز استخدامی در راستای جبران کمبودهای نیروی انسانی موردنیاز دانشگاه علوم پزشکی از سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر از روستای دورافتاده و صعب‌العبور شینگو

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر از روستای دورافتاده و صعب‌العبور شینگو

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر با همراهی فرماندار، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه بندرخمیر، فرمانده قراراه محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد استان هرمزگان، بخشدار مرکزی و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از روستای دورافتاده و محروم شینگو در بخش مرکزی شهرستان بندرخمیر بازدید و با حضور اهالی این روستا مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

رصد سلامت آب بندرعباس

رصد سلامت آب بندرعباس

دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : به دنبال وقوع آلودگی نفتی در غرب شهر بندرعباس و پس از اطلاع از این رویداد بازرسین بهداشت محیط با توجه به وظیفه نظارت بر آب در سطح توزیع اقدام به تشدید نظارت و افزایش تعداد نمونه های شیمیایی و میکروبی پرداختند .

تاریخ آخرین بروزرسانی: 1405/04/01 12:33