لیست اخبار صفحه :408
سهم من از جوانی ایران ؟

سهم من از جوانی ایران ؟

کارشناس جوانی جمعیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت : در سال های اخیر شاهد کاهش نرخ باروری کلی بوده ایم که این مسئله سبب پیر شدن کشور در سال های آینده خواهد شد.

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت  فاطمه معصومه (س) و روز دختر و آغار دهه کرامت

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و آغار دهه کرامت

دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن زادروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) ، روز دختر و آغار دهه کرامت را گرامی داشت.

۱۰ شهرستان هرمزگان در جمعیت رشد منفی دارند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست تخصصی جوانی جمعیت:

۱۰ شهرستان هرمزگان در جمعیت رشد منفی دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست تخصصی جوانی جمعیت و بحران سالمندی ضمن بیان اینکه ۱۰ شهرستان هرمزگان در جمعیت رشد منفی دارند؛ گفت: مقوله جوانی جمعیت و فرزندآوری یکی از چالش های جدی است که نباید ساده از آن گذشت.

درجه شهادت عالی و والاست و خوشا به سعادت این شهیدان که با ائمه اطهار محشورند
رئیس دانشگاه در دیدار با خانواده شهید مریدی:

درجه شهادت عالی و والاست و خوشا به سعادت این شهیدان که با ائمه اطهار محشورند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن قرائت فاتحه بر سر مزار شهید سعید مریدی و دیدار با خانواده شهید، بر مزار شهید عباس احمدی، دوست و همرزم ایام جنگ که در زمان شهادت وی در کنارش حضور داشت، حاضر شد و گفت: خداوند شهیدان والامقام را با ائمه اطهار محشور گرداند.

هوش مصنوعی فناوری‌های پزشکی را متحول کرده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نخستین کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی:

هوش مصنوعی فناوری‌های پزشکی را متحول کرده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نخستین کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی که در جزیره کیش برگزار شد گفت: امروزه هوش مصنوعی فناوری‌های پزشکی را متحول کرده است و می‌توان آن را به‌عنوان بخشی از علم کامپیوتر درک کرد که می‌تواند به پردازش داده‌های پزشکی، تشخیص و درمان کمک شایانی کند.

استقرار تیم جهادی پزشکی و دندانپزشکی در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس
با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و استانداری هرمزگان صورت گرفت؛

استقرار تیم جهادی پزشکی و دندانپزشکی در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس

ظهر امروز با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار و معاونین بهداشتی و فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیمارستان صحرایی مجهز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و استانداری هرمزگان افتتاح شد.

تاریخ آخرین بروزرسانی: 1405/04/01 12:46